Tales of Salt

Omdat het woorden zijn, denk ik.

over toetsenborden en wc-papier

2 reacties

Nadat oppergids Tine me wegwijs heeft gemaakt door toetsenborden en websitechaos, denk ik nu te zijn waar ik wezen moet.
Niets leukers dan af en toe wat commentaar geven op de wereld rondom.

Wat zeg ik?

Niets leukers dan samen met oppervrienden commentaar te geven op de wereld rondom.

Ter oefening op dat commentaren hadden mijn collega en ik vandaag een discussie over toiletpapier(uhu). Op welke manier hang je het rolletje aan de houder?
Naar voor gericht of tegen de muur. Geloof me vrij, er zijn talloze wetenschappelijke onderzoeken (!) over gevoerd. Niemand die Het Antwoord heeft.
Heerlijk, dat zijn de beste discussies.

Ik weet het. Maar het leek me een mooi begin.

 

Auteur: Anneleen

Ik ben een zwerver, met een hart voor het artistieke en Creatie en een open blik voor persoonlijke groei.

2 thoughts on “over toetsenborden en wc-papier

  1. Serieus? Wetenschappelijke onderzoeken? Ideale wc-literatuur dus 🙂

  2. Je humor… Ik zoek de ‘vind-ik-leukknop’, maar vind die niet. De alarmbellen gaan af en de ogen open. We zullen niet zonder voer voor discussie vallen 🙂

Reageren?